top of page
  • LinkedIn
  • Facebook

Jestem Łukasz
Założyciel i właściciel Flow State English, innowacyjnej szkoły języka angielskiego, którą stworzyłem w 2019 roku.

Przez wiele lat organizowałem obozy językowe w Wielkiej Brytanii dla polskich agencji turystycznych oraz szkół, co zainspirowało mnie do stworzenia firmy edukacyjnej, która z pomocą nowoczesnych technologii dociera do uczniów z różnych części świata.

Flow State English pozwoliło mi na łączenie pasji do nauki z miłością do podróżowania. Przez 4 lata uczyłem się i pracowałem zdalnie, co dało mi możliwość zwiedzenia wielu fascynujących miejsc .

Specjalizujemy się w dostosowywaniu naszych programów nauczania do potrzeb firm, co pozwala nam wspierać rozwój kompetencji językowych pracowników w różnych branżach. Nasze zajęcia są skoncentrowane na języku biznesowym, umiejętnościach komunikacji międzykulturowej oraz na praktycznych aspektach pracy w środowisku międzynarodowym.

Jako aktywny sportowiec uczestniczyłem w licznych zawodach, takich jak maratony, biegi górskie, skoki spadochronowe, wyścigi rowerowe na 160 km czy zawody pływackie. Obecnie trenuję sporty walki, które stanowią dla mnie kolejne wyzwanie i doskonały sposób na rozwijanie fizycznych oraz mentalnych zdolności.

 

Moje zainteresowania obejmują psychologię, sztukę, biohacking oraz metanaukę. Nieustannie poszukuję nowych sposobów na rozwijanie swoich umiejętności oraz dzielenie się swoją wiedzą z innymi. W mojej pracy  szczególnie ważne jest dla mnie stosowanie indywidualnego podejścia do każdego klienta, co pozwala mi na dostosowanie metody nauczania do jego potrzeb i oczekiwań.

 

W Flow State English dbam o to, aby nasi nauczyciele mieli dostęp do najnowszych materiałów i technologii, dzięki którym mogą prowadzić zajęcia na najwyższym poziomie. Dzięki naszemu doświadczeniu i profesjonalizmowi, możemy pomóc firmom w osiąganiu swoich celów biznesowych poprzez podnoszenie kompetencji językowych ich pracowników. Z radością obserwuję sukcesy naszych klientów i cieszę się, że mogę wspierać ich rozwój zawodowy oraz życiowy.

bottom of page